Tema: Re: Yra terminas?
Autorius: Gintas
Data: 2015-08-31 17:01:49
Diskusija pradet paskatino sutiktas kareivis,  buves misijoje Afganistane. Pokalbyje uzsimine, kad dar noretu kada nors aplankyt ta sali, kai baigs tarnyba. As jam ir sakau: ziurek, kad nebutu taip, kaip tam Melui. Tas ir nustebo, o kas gali but? Tai ir paaiskinau, kad gauta padidinta kareivio alga yra ne vien uz rizikavima gyvybe , bet ir uz tai, kad visiems laikams isbrauktum Afganistana is savo lankytinu saliu saraso. Na, jei nenori rizikuot kaip Melas i cype Afganistane papulti.