Tema: Re: Yra terminas?
Autorius: Struktur
Data: 2015-08-31 16:45:13
A vat pasaulyje vis labiau linkstama prie nuomones, kad tos bombos buvo
"perteklines" jegos panaudojimas. Tik kad nieks tos temos per daug
eskaluoti nenori...

Btw su tokiu paciu polekiu galejo ir specus "radusius" Irake chemini
ginkla apdovanoti. Kaip ne kaip viena is blogio asiu "nulenke", vel
pasauli isgelbejo.

Man tai nei rusai idomus, nei amerikieciai rupi. Kiekvieni is savo
varpines savais varpais virpina... O tas Melas tai ka jau dabar - mastyt
reikejo bent jau pries atvykstant :) Dabr bus ant ko "sunis" pakarti.