Tema: Re: Bambyzas atsilepk!!!
Autorius: Julius
Data: 2015-08-17 21:38:32
"Tomas" <info@nigeria.gov> Wrote in message:

Teko stebėti siužetą, kaip rūkorius įsikandęs cigaretę pas
 praeivius prašė prisidegt. Iš kokio 8 karto pataikė. O iki jo
 tiesiog akyse kilo agresija nerūkančių link.  Tas aštuntas, jei
 nebūtu turėjęs ugnies, tikrai manau būtu gavęs lempon.

Prisimink savo elgesį, kai dėk kokių tai priežasčių negali
 užsirukyt tuoj pat. Ir trukdžiai niekaip nesiliauja.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/