Tema: Re: Bambyzas atsilepk!!!
Autorius: Petras
Data: 2015-08-15 22:48:54
man kazkaip atrodo, kad gali atsirasti labai principingas rukalius,
kuris sugebes irodyti kad kokie nors elektros prietaisai jo bute
"nepataisomai sugedo" del elektros itampos dingimo/suolio, kuris buvo
sukeltas "elektriko" is trecio auksto. Manau tam kaimynui greitai dings
vaikiska sypsena, buvusi junginejant automatus skydelyje.