Tema: Re: Bambyzas atsilepk!!!
Autorius: Petras
Data: 2015-08-16 20:18:22
ne kaimyno su*istas reikalas reguliuoti mano kurybos procesa.

O siaip, tai balkonuose joks istatymas rukyti nedraudzia (bent jau kol
kas) ir policija tokiam veikejui manau drasiai galetu israsyti uz smulku
chuliganizma ar savivaliavima.

Butu tas kaimynas is tos pacios laiptines, rukyciau savo koridoriuje
(faktiskai savo bute) atidares duris i laiptine. Idomu, ar tas
kaimynelis laimingesnis butu.

P.S. mane labai biesina ant nerafinuoto aliejaus kepamu bulvinu blynu
smarve, i ka daryt? Gal dujas visam namui atjungt?