Tema: Re: paveldetas turtas ir skirybos
Autorius: Alenas
Data: 2015-03-12 16:25:29
I temą norėjau paklausti. Tarkim yra situacija, bernelis turi buteli,
mergele neturi nieko, jie susiženyja, parduoda tą bernelio butelį, nusiperka
namelį. Tam, kad nusipirkti namelį, butelio pinigo neužtenka, ir reikia imti
paskolą dar tiek pat, kiek butelis vertas. Kaip būtų padalinamas turtas
tarkim pragyvenus 10 metų ir sumąsčius skirtis? Viskas per pusę, ar vis
dėlto berneliui pasiseks, ir bus atsižvelgta, kad butelis buvo įgytas prieš
santuoką?

"mantas"  wrote in message news:mdmj7g$87a$1@trimpas.omnitel.net...

"Gintas" <manosoftasTRINK@gmail.com> Wrote in message:
> Tiketina , kad panasiai ir bus. Nesenai byla baigesi. Sunus padejo tevui
> pasistatyt nama ir gyveno jo antrame aukste 20m. Teisme tevas buvo duota
> suprasti, kad sunui tas antras aukstas ir priklauso, nepaisant to, kad
> sklypas, pinigai statybinems medziagoms ir visa kitka-buvo is tevo puses.
> Pavyko irodyt, kad sunus pastoviai lenke nugara statybose ir ta nama visus
> tuos metus priziurejo, kaip savo (vienturtis-sunus)  O visi cia
> aiskino-kad ner jokiu sansu tam sunui.
>
> "Petras" <petras@petras.lt> schrieb im Newsbeitrag

Petro situacijoj remontas,o tavo nurodytoj antro auksto
pastatymas,skirtumas yra. Zmonos sekme priklausytu nuo remonto
masto,kainos.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/