Tema: Re: paveldetas turtas ir skirybos
Autorius: Gintas
Data: 2015-03-10 11:56:57
Na, norejau pasakyt, kad irodzius, kad Petro zmona per 15m nemazai prisidejo prie namo vertes islaikymo ar netgi jo pakelimo-jai tikrai bus priteista to namo dalis. Gal ne puse-bet bus. Ir tai gana logiska, mano manymu. Taip , kaip ir sunui-padejus tetusiui pastatyt nama, 20m dejus i ta nama savo lesas ir laika, priklauso to namo dalis. Tiek to bendrumo.