On 2015.02.24 20:34, monaxas wrote: > Jeigu naudojama PĮ yra ilgalaikis turtas, jies turi būti nenurašytas, > bet tikrai nėra būtina sąlyga turėti įsigijimo dokumentus. > Dokumentams nėra sąlygos "ar įsigytas turtas vis dar naudojamas". Nu bet supranti, bišky durna situacija gaunas... Gerai, jei kokios paprastos mikrošaftinės OS licencijos, tai ten skaičių galima sukrapštyt pagal pirktus kompus, laiškus ir kt. nesamones. Kitas reikalas, jei pirkta PĮ yra iš sudėtinių komponentų (nu sakykim, ofisas, komplektacijoj wordas, ekselius, o va vizijaus jau ir nėr). Liko tik dokai - pirkom kokį tais ofisą, laiškai, automatizuotas atsakymas iš mikrošafto "aktiveitinom ir valideitinom Jūsų ofisą!". Bet nieko nėr apie komplektaciją... Pirkimo faktas yra, o ką konkrečiai pirkom - jau slidu. Taip suprantu, tokius pirkimo dokus reikia kažkaip dėt prie išimčių ir laikyt neribotą laiką (ar bent jau 50 metų, kaip su darbuotojų asmeniniais duomenimis)? Bet tada gaunas kad kažkaip dokų laikymo taisyklės pažeidžiamos, ar čia "rekomendacija", o ne "taisyklė"?