Tema: Re: kiek galima tureti santaupu?
Autorius: ManXP
Data: 2015-01-14 15:07:26
Tai aisku negali visko zinot. Tik sakau, kad pagal kazka tikrai skaiciuoja,
ir reiskia ziuri ne tik deklaracijas

"B"  wrote in message news:m955d0$2of$1@trimpas.omnitel.net...

Na visiskai visko jie tikrai zinot negali, o ir pats zmogus gali tureti
legaliu pajamu is uzsienio nedeklaruotu vmi. Tarkim jai to nepadarai
iskart, po tam tikro laiko tarpo atgaline data deklaruot nebegali net
jai noretum..