Tema: Re: teisinis klausimas
Autorius: ManXP
Data: 2014-11-19 15:15:10
LSD taip turi suveikt? Nezinau su kuo ji sumaisyt reikia, kad nesugebet
protaut blaiviai. Tavo nuomone, zole yra geriau uz LSD, mano nuomone
priesinga. Vien del to, kad prie LSD beveik neimanoma iprast. Zole pvz gali
rukyt kiekviena diena, o pabandyk ta pati daryt su LSD - ziuret negalesi.

Ir dar apie nekalta zole - ivykis is praejusios vasaros. Parukem, tada
sugalvojom vaziuot i centra pagert. Tas, kuris tuo metu nejaute jokio
poveikio (nes buvo rukes daug kartu), priejo prie auto, atsidare bagazine,
ir piso sau per pirstus, kad vos spejau binta vyniot kad aplink kraujo juros
nebutu. Vat ir nepavojingas daiktas

"kaiser"  wrote in message news:m4i3bi$btb$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tame ir esmė, kad LSD taip ir turi suveikti. Labai pavojingas
dalykas. Su žole jis neturi nieko bendro.

--
kaiser