Tema: Re: teisinis klausimas
Autorius: kaiser
Data: 2014-11-19 14:29:27
Come on, čia kaip lygint dviratį su tanku. Visiškai skirtingi dalykai.
Tikrai žolė niekad taip nesuvels proto kaip LSD.
Juokas ima kai rašo spaudoj jog sugauti narkomanai, kai ten keli
studentai nupiepusią suktinę pučia. Būkim realistai, tas pats alkoholis
yra kelis kartus stipresnis/pavojingesnis narkotikas nei žolė.

--
kaiser