Tema: Re: del ismetimo is darbo
Autorius: Gediminas Domarkas
Data: 2009-03-30 12:26:01
anksciau i velavima ryte niekas nekreipe demesio.
Atlyginimas yra nuo isdirbio. Savo darba dirbu gerai ir tikrai ne maziausiai
visoje firmoje. Pries kuri laika pasikeite skyriaus vadovas, kuriam labai
nepatinka atejimas i darba veliau. Buvo pokalbiai, kuri laika jau stengiausi
ateiti i darba 9(buvo leidziama). Siandien atejau 10.30 nes veziojau drauge
mieste studiju reikalais... nu nezmoniskai taip..