Tema: Re: del ismetimo is darbo
Autorius: scene
Data: 2009-03-30 12:15:37
tiesiog taip neatleis - turi buti tarnybinis nusizengimas, uzfiksuotas ir
t.t. + uz 1 karta atleisti negali - 1 karta jau tave prigavo, tai
neprisigauk daugiau, o jei ryt neateisi i darba, tai uzskaitys kaip
pravaiksta ir tada jau tikrai gales atleisti - o siaip skaityk LRDK. manau
dirbant savo darba, neveluojant tikrai negales ismesti.