Tema: Re: del ismetimo is darbo
Autorius: Gediminas Domarkas
Data: 2009-03-30 12:21:11
rasiau du pasiaiskinimus.
Viena karta per durna galva viena diena po atostogu pavelavau.
Kita karta pries atostogas visus darbus susitvarkes isejau valanda anksciau
namo.
Kazkokiu rastisku papeikimu lyg ir negavau

Sako tuojaus pat rasyk prasyma atleisti is darbo, arba mes parashysim uz
netinkama elgesi. tai nebezinau kaip daryt.. ziauru.. rankos dreba..