Tema: Re: mokesciai mokesciai..
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-03-18 13:34:47
Gali. Bet mokės kaip minimum PVM 19%.
O kaip įsivaizduojate FNTT požiūrį į tokius pinigų plovimus? Maždaug, nusiperku maximoj 10 degtukų dėžučių, ir savo firmai pardavinėju po 1000Lt, sumoku 190Lt PVM, ir išsigryninu pinigus?
Priedo ta suma, kurią draugo firma gaus, lipdysis prie pelno. Aj, anyway, susiskaičiuot reikia visus % ir žiūrėsit, ką gausit galutiniame rezultate.

J.