Tema: Re: mokesciai mokesciai..
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-03-18 13:15:13
Na, nuėmėjai.
į ką nuimsi? iš sąskaitos į kasą? O toliau? Kokią priežastį nurodysi, kai atidavinėsi grynus iš kasos kažkokiam žmogėnui? Atlyginimo išmokėjimas? Pardavimas kažkoks? Pasakokit pasakokit.

Jei taip faina ir paprasta būtų, tai visi UABčikai pinigus "darbuotojams" grynais mokėtų, ir nei VMI, nei SODrai nieko papildomai neduotų. Kažin ar ilgai pratemptų.

Išsigrynindamas ASMENIUI iš IĮ sąskaitos kainuos tau mokesčiais daugiau, nei kad šiemet per autorkes gauti. Mano žiniomis.
J.