Tema: Re: mokesciai mokesciai..
Autorius: As
Data: 2009-03-18 13:07:21
betgi taip paprastai is imones saskaitos irgi nenusiimsi?

gal kas zino, kaip situacija su mokestine aplinka juridiniams objektams?
seniai noriu isteigti individualia imone (uab'o kazkaip dar ne), bet siuo
metu ivedus joms tokius mokescius, nusprendziau neskubet. vis delsiu, laukiu
pokyciu, ar bus mokesciu reformu.

r.