Tema: Re: q:Sugadinti baldai
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-21 11:13:31
na vietoje to, kad cia trolinti jau galejai ir paskambinti. Tada ir zinotum kas ir kaip, gal jie sutiks su pretenzija, gal pasius nx.
Siaip jau rastu parasyta pretenzija yra geriau nei telefoninis poklabis, bet asmeniskai pirma pasiskambinciau ivertinimui ar verta rasyti.
Faktu fiksavimas nuo buitines fotogarfijos su data ir laiku, iki anstolio iskvietimo fakto fiksavimui :) Spresk pats.

T:)