Tema: Re: q:Sugadinti baldai
Autorius: Trolis
Data: 2012-05-21 10:41:36
"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
news:jpcrc7$vla$1@trimpas.omnitel.net...
> isgerti vaistu nuo gerkles persalimo :)
> O daugiau kaip ir nera ka daryti, jei zinotum kokia imone pjove zole
> galetum jiems paskabinti, bet negali prakalbeti. Galetum parasyti
> el.laiska bet nezinai imones kuriai rasyti. Tiesiog situacija be iseities.

Jau išsiaiškinau, kad čia CorpusA.

Vaistų jau išgėriau, gerklė jau daug geriau + esu vedęs, tad ir žmona gali
paskambinti :)

Tiesiog įdomu ar reikia kažkaip faktą įforminti, jeigu taip- kaip.

Apžiūrėjau "nusikaltimo vietą", tai labai daug smulkių dalių, pažirusių per
visą terasą (iki 7 metrų). Įdomu tai, kad panašu, kad baldai buvo perjauti,
tada perstatyti, nes taip kaip pastatyti dabar, tai be šansų užkliūt. Bet
grybai "sužeistą"baldą pastatė tiesiai prieš langą :|

ANyway back to question- tai kokia tvarka- jokios? Tiesiog skambint ir
kalbėt ? :) Ačiū