Tema: Re: nt dovanojimas
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-21 09:48:09
jei sumos nedideles tai tikimybe uzkliuti mazeja.
Del senaties - vmi turi toki bjauria savybe, uzkliuni po keliu metu po sandorio ir tai gana logiska. Visu pirma vmi stebi situacija (sakykime is paklausimu, is girdimos praktikos ir pastebetu kitu patikrinimu metu tendenciju), po metu suplaukia mokestines deklaracijos, tada jas praleidzia pro filtrus (kuriuos pati susigalvoja), jei reikia pakartoja po metu su kitu metu duomenimis, o tada jau buna kazkoks sprendimas - judinam, nejudinam ir pan. Todel gali buti, kad pirmieji pradeje sukti makle uzklius tik po kokiu 3 metu nuo makles padarymo. Toks vaizdas susidare, ziurint is salies, ir nedalyvauhant pacioje vmi veikloje.
Dabar del perskaiciavimo - vmi zinoma lenks, kad jei butu buve dovanojama tiesiai butu reikeje moketi mokesti. Jusu argumentas gali buti, kad jie butu parduodama tiesiai (ne dovanojima) toks sandoris butu neapsimokestines (jei taip is tiesu butu) ir dovanojimas nebuvo siekimas isvengti mokescio, o tokia sandorio schema susidare del naturaliu faktoriu (pvz A norejo dovanoti B, o jau B pasielge savo nuoziura perdovanodamas C).
Beje, perziurint sandori mokestiniais tikslais yra vertinamos visos papildomos aplinkybes pvz. turto pardavinejimo skelbimu idejimai, preliminarios turto pirkimo/pardavimo, remonto, nuomos ar kokios kitos sutartis, turto vertinimai, kas buvo organizatorius sandoriu ir pan. Zodziu vertinama aplinkybiu visuma kuri rodytu ar istiesu buvo ideja A dovanoti B ir tada jau C, ar tiesiai A -C (pvz jei C jau tvarke turto reikalus nors dar nebuvo savininku, ypac jei dar nebuvo sandorio tarp  A-B)

Pasikartosiu - o negalima tiesiai pirkti parduoti?
Beje, 2 dovanojimo sandoriai - tai 2* notariniai ir dokumentu tvarkymo mokesciai - nebus kad susimoketi mokesti pigiau? :)

T:)