Tema: Re: daline nuosavybe - galimos problemos?
Autorius: T:\)
Data: 2012-05-08 18:52:03
Dekui uz komentarus. Eisiu dar CK pasiskaityti, nes idomu pasidare.
Kiek zinau situacija su keliais savininkais atsirado po paveldejimo. Todel idomu pasidare kokios teises normos sugrotu cia. Nes situacija atrodo komplikuotai. Zeme vieno savininko, namas keliu savininku. Jei parduoda tik zeme, tai turi tik pasiulyti pries tai isigyti ir namo bendasavininkui. Idomu kaip faktiskai tai kontroliuojama, ar notaras suziuri tokius dalykus? Pvz. jei esu namo bendrasavininkas ir tikrai noreciau pasinaudoti pirmumo teise, ar be mano zinios galetu tai praslysti? Arba is kitos puses ar namo savininkai galetu "blokuoti" zemes pardavima su priezastimi, kad ant jos stovi ju nuosavybe?
Jei namo bendrasavininkai atsisako isigyti zeme pirmumo teise, tai naujas zemes savininkas, kaip suprantu tures suteikti servitutus. Idomu servitutai kada butu nustatinejami - pirkimo pardavimo metu ar kai kreiptusi esami namo savininkai?

Del remontu idomu kaip faktiskai nustatinejamas tas remonto butinumas. Gyvenime buvau susidures su daugiabucio remontais, bet ten buvo akivazdus dalykai ir be dideliu gincu visi nusprende, kad reikia remonto. O kaip situacijoje jei namas kaip ir stovi ir dar koki x metu stovetu, bet neatitinka siu dienu komforto normu. Pvz. ar valymo irenginiu irengimas vietoje lauko tuliko cia jau butinas remontas? Arba sikiniko su vonia irengimas namo viduje? Is vienos puses ziurint zmones gyveno, gyvena ir gyventu dar su turimais patogumais, bet kitam tai gali pasirodyti nepakankamai. Na arba, namo papildomas silumos izoliavimas, faktas, jis neatitinka siu dienu normu, bet ar teoriskai mane galetu ipareigoti prisideti prie renovacijos jei dauguma nusprende - reikia daryti (sakykime mano turto dalis koks 25 proc.)?

T:)