Tema: Re: Kaminai ir dūmai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-04-13 10:53:47
Ok tada, jau aiškiau.
Mačiau ten jau buvo nuorodų į teisės aktus, bet jie pagrinde kalba tik apie
kamino aukštį paties namo stogo atžvilgiu, bei apie tai, kad kaminas turi
skaičiuojamas nuo aukščiausio to pastato stogo (jei namas kompleksinis).
Aš pats deja nieko konkretesnio į šią temą daugiau nepasakysiu, nes norėjau
tik išlieti pasipiktinimą, o ne patarti ką nors. Ne mano arkliukas
architektūra ir leidimai statybai. :))
Sėkmės kovojant!
J.

"tarum"  wrote in message news:jlvjn2$6b3$1@trimpas.omnitel.net...

Jonai,

Gal negerai padariau parašydamas mažai detalių. Mano klausimas išties būtų
absurdiškas kaimuose, naujos statybos rajonuose ir t.t. Tačiau šiuo atveju
namai senamiestyje, stovi jau ne vieną šimtą metų, o man nepatinkantis
židinys yra naujas. Galbūt toje vietoje kažkada buvo senas, bet faktas, kad
kaminas anais laikais buvo labai aukštas. Dabar tokia situacija, kad
atstumas nuo to kamino ligi lango yra kokie 7 metrai, o kaminas yra lango
aukštyje. Taigi sveikas protas diktuoja, jog padėtis nėra normali. Jeigu
domina kuris namas pastatytas anksčiau - tai maniškis pastatytas ~200 metų
anksčiau, bet ne apie tai ėjo kalba.

"Jonas Sergejenka"  parašė naujienų news:jln1be$es4$1@trimpas.omnitel.net...

Čia tai man patiko tema:
Pasistačiau sename rajone namą aukštesnį už visų kitų... (su leidimais ar su
"leidimais"). Viskas faina, viskas gerai, toli matau, bet va problema -
šalia kaimynas, gyvenęs čia jau nuo pokario, turi per žemą namą, ir jo
kaminas mano langus gadina... Patarkite, kaip iškeldinti kaimyną arba
priversti jį pasistatyti namą nežemesnį už mano"...

zjbs
nugriauk savo namo ketvirtą aukštą, ir problemą išspręsi. :)))

Kas per klausimas - ar gali jie turėti kaminą žemesnį, nei aplinkiniai
namai? Jei architektas leido statyti - reiškia galima.
O kaip atsakytum į klausimą - ar galima kitiems statyti aukštesnius namus,
nei aplinkinių kaminai?
J.

"tarum"  wrote in message news:jkiiu3$im6$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Turim kaimynus, kurių kaminas yra labai arti ir gerokai žemiau nei
aplinkinių namų langai. Taigi jiems užsikūrus židinį dūmai eina tiesiai į
langus, o bandymai susitarti neveikia.

Gal kas pasakytumėte ar yra taisyklės reglamentuojančios kokiu minimaliu
atstumu gali būti kaminas nuo kitų namų Vilniuje arba koks kamino minimalus
aukštis kitų namų atžvilgiu? Ar apskritai įmanoma teisiškai uždrausti jiems
kūrenti židinį?