Tema: Re: Kaminai ir dūmai
Autorius: Aras
Data: 2012-03-26 08:45:40
1) kas atsirado pirmas: tamstos namas ar kaminas? Jeigu kaminas, tai einam į
punktą 4.
2) ar kaminui statyti reikėjo statybos leidimo? Turėtų žinoti statybos
inspekcija.
3) Įrodyti, kad kaminas kenkia galima tik pasamdžius laboratoriją, turinčią
tam skirtus atitinkamų instancijų patikrintus matavimo prietaisus ir
galinčią teisiškai tokius matavimus atlikti. Tada, jeigu iš tikrųjų viršija
leistinas normatyvinių dokumentų ribas, kreiptis į kaimyną gražiuoju.
Neišsprendus gražiuoju - į teismą.
4) važiuojam į Senukus ir perkam montavimo putų langų sandarinimui... Labai
gaila.
    Alternatyva:
nupirkti kaimynui 3 metrus kamino ir džiaugtis gyvenimu.