Tema: Re: Kaminai ir dūmai
Autorius: Laurynas
Data: 2012-03-26 15:16:28
"tarum" <pastas@nerapasto.lt> wrote in message
news:jkoca3$jp5$1@trimpas.omnitel.net...
 pasigedau kokių nors objektyvių kriterijų, kuriais
> remdamasis galiu nenuginčijamai teigti, jog man daroma žala ir dėl to tas
> kaminas turi būti arba pertvarkomas, arba nenaudojamas.

tokių kriterijų teisės aktuose gali ir nebūti, arba būti, tačiau ne tame
pačiame akte, o kažkur kitur, pvz., kokioj nors higienos normoj. Iš principo
tau užtektų fakto, kad kaimynui deginant židinį tau eina dūmai, o jau
kaimyno pareiga įrodinėti, kad tai, jog tau eina dūmai, atitinka teisės
aktus. Žinoma, patartina prieš teismą susirinkti visą informaciją.