Tema: Re: Tarpininkavimas parduodant NT
Autorius: Gintas
Data: 2012-03-19 18:15:52
Na, liuks. Dekui. Tik, kokia suma bus irasoma i pirkimo pardavimo sutarti? Suma su mano komisiniais (jei manome , kad savininkas parduoda uz tiek ir man is ju  atlygina uz triusa) ar suma be komisiniu (jei laikome, kad tai butent pirkejas man sumoka "pirsliavimo" mokesti, o perka uz suma, atiduodama pardavejui)  Abiejais atvejais apsisviečiu, kaip gaves nedarbines pajamas?

 Avanso variantas atkrenta, nes kol nebus rezultato, nebus ir pinigo :)