Tema: Re: Tai kaip ten yra su baudomis uþ KET paþeidimus Italijoje?
Autorius: T:\)
Data: 2012-03-13 17:44:49
Nu va koks geras pavyzdys.
Kai pats (na gerai tevas) gauna laiskeli su pasiulymu susimoketi, tai prasideda daineles: as nekaltas, zenklu nebuvo, o jei buvo nieko nemaciau, italiskai nesuprantu, o gal galima nemoketi, ar atsius anstolius jei nesumokesiu ir pan.
Tik va idomu, jei taip visai nei bum-bum tai kaip tada supratai, kad ten siulo susimoketi bauda uz ivaziavima i zona kurioje galima vaziuoti tik vietiniams.

T:)