Tema: Re: Buto nuomos sutarties nutraukimas
Autorius: ramunas
Data: 2012-03-13 14:39:09
nu mle ... mano nuomojamam bute irgi .. pernai uz sildyma vasario men
(didziausia suma) buvo ~180Lt ... siemet jau atejo 329Lt vien sildymas....
nu ir kuom as kaltas ? o su reguliuojamu sildymu tai irgi ... man pvz +20
namuose jau yra daug. sedziu po maike ir shortais ... fejai +25 normalu ...
pernai reguliavomes sildyma pagal mane tai didziausia saskaita uz sildyma
buvo 79Lt ... siemet truputi daugiau laikom atsukta sildyma tai uz vasari
atejo beveik 280....

"ManXP"  wrote in message news:jjnc71$gaa$1@trimpas.omnitel.net...

Gal tiesiog butas buvo negyvenamas ir silde labai minimaliai

"Glebas"  wrote in message news:jjnbua$fui$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tai rodė sąskaitas, kur šildymas - 200Lt/men, tai kokio senumo sąskaitos
tada turėjo būti, jei dabar <800Lt/men atėjo pagal autoriaus surašytą
apsakymą?
Arba vasaros sąskaitas rodė :)