Tema: Re: Q:darbas be sutarties, nors ir legaliai?
Autorius: Tsakant
Data: 2012-03-05 14:23:42
trigras wrote:
> IMO, jei sutarties nera - tai zmogus nedirba, ir, nelabai kaip galima
> atleisti ..
> o i Sodra, neaisku, ka ten nunese, gal pavarde sumaise ..
Nu tai teip, tai mane ir nervina, kaip cia issiaiskinti ka daba daryti.
Pradziai buvo mintis del nelegalaus darbo kazka samprotauti, bet kai
nuejo i sodra, tai kaip ir dirba ten, bet tai kaip ir nedirba, nes nera
sutarties. Kogero reikia darbo inspekcijon kreiptis tsakant, gal ka
isaiskins ir patars. Kazkokis marazmas, kaip taip gali buti isvis tokios
nesamones.