Tema: Re: Ar visi antstoliai vienodai gerai ieško?
Autorius: Cube
Data: 2012-02-09 00:10:45
On 2012.02.08 22:41, Niccolo wrote:
> O kaip aš, eilinis vartotojas, galėčiau daryti įtaką tam veiksmo
> kontroliavimui? Ar sumokėti 187 Lt artimiausiai kontorai ir po poros
> savaičių užėjus sužinoti, kad turto nerasta?

Labai gali būti, šiaip skolininkai dažnai skundžiasi antstoliais, kad
užsideda didelius mokesčius, bet sakyčiau ta tvarka išieškotojams dar
nepalankesnė, nes antstoliai visai nesuinteresuoti dirbti, gal
skolininkas kada nors pats pinigus atneš, tai tik pasiimsiu procentą
nieko nedarydamas ir viskas.
Dar neteko susidurti su antstoliu, kuris nors kiek pats iniciatyvos
rodytų - na areštą sąskaitom uždės, bet daugiau tai kiek pats stumdysi,
klausinėsi ir prašinėsi kad tą ar aną padarytu - tiek ir tedarys.