Tema: Re: Ar visi antstoliai vienodai gerai ieško?
Autorius: Niccolo
Data: 2012-02-08 22:41:40
O kaip aš, eilinis vartotojas, galėčiau daryti įtaką tam veiksmo
kontroliavimui? Ar sumokėti 187 Lt artimiausiai kontorai ir po poros
savaičių užėjus sužinoti, kad turto nerasta?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Triuksmas, dar ne rezultato pozymis. Pabandyk katina nupesht - vilnos tikrai
nebus kaip ish avies. O ir Pronina kaip advokate tokia pusetina. Jeigu
kontroliuosi veiksma, tai procesines galimybes ju visu vienodos.

"Niccolo"  wrote in message news:jgu24l$lqv$1@trimpas.omnitel.net...

Ten jų kokia 20 išvardinta. Aršus tikriausiai Marekas Petrovskis yra -
kažkada skandalai buvo, kad pašalpas atimdavo... Tai va man ir įdomu -
vadinasi, kai kurie jų gali būti "antstolesni" už kitus?

"Renookas"  wrote in message news:jgtuj3$g4c$1@trimpas.omnitel.net...

pasakyk pavardes, pasakysiu i kuri kreiptis
vienas labai arsus yra, tik pavardes nepamenu.

"Niccolo"  parašė naujienų news:jgtnhl$3fu$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

turiu vykdomąjį raštą, kuriame nurodyta, kad iš asmens x man priteista xxxx
Lt, ir kad galiu kreiptis į antstolį bei pridėtas antstolių sąrašas.
Klausimas: ar visi jie dirba vienoda, t.y., daro vienodas formalias
procedūras, ar yra tokių, su kurių pagalba ką nors surasti šansų daugiau.
Jei taip - ką rekomenduotumėt Kauno mieste. Ačiū.