Tema: Re: Ar visi antstoliai vienodai gerai ieško?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-02-08 16:54:15
Triuksmas, dar ne rezultato pozymis. Pabandyk katina nupesht - vilnos tikrai
nebus kaip ish avies. O ir Pronina kaip advokate tokia pusetina. Jeigu
kontroliuosi veiksma, tai procesines galimybes ju visu vienodos.

"Niccolo"  wrote in message news:jgu24l$lqv$1@trimpas.omnitel.net...

Ten jų kokia 20 išvardinta. Aršus tikriausiai Marekas Petrovskis yra -
kažkada skandalai buvo, kad pašalpas atimdavo... Tai va man ir įdomu -
vadinasi, kai kurie jų gali būti "antstolesni" už kitus?

"Renookas"  wrote in message news:jgtuj3$g4c$1@trimpas.omnitel.net...

pasakyk pavardes, pasakysiu i kuri kreiptis
vienas labai arsus yra, tik pavardes nepamenu.

"Niccolo"  parašė naujienų news:jgtnhl$3fu$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

turiu vykdomąjį raštą, kuriame nurodyta, kad iš asmens x man priteista xxxx
Lt, ir kad galiu kreiptis į antstolį bei pridėtas antstolių sąrašas.
Klausimas: ar visi jie dirba vienoda, t.y., daro vienodas formalias
procedūras, ar yra tokių, su kurių pagalba ką nors surasti šansų daugiau.
Jei taip - ką rekomenduotumėt Kauno mieste. Ačiū.