Tema: Re: To ManXP ir kazkam su kreivu paveikslu
Autorius: tOMZY
Data: 2012-01-31 17:23:51
Ai bet ir šiaip susidariau įspūdį, kad tie kuponai kai kuriems yra nauja
verslo niša, vienintelis pardavimo kanalas -  parduoda kinišką šlamštą
atseit už akcines kainas. Gal reik ir pačiam pasižiūrėt ką čia prastūmus :)

"cD-r0m"  wrote in message news:jg7cnk$h9j$1@trimpas.omnitel.net...

Problema paprasta - lietuviški vjarslinykai nemato galimybės iš kuponu
prisirinkt lojalių klientų.. Kažkodėl daug kas į tuos kuponus žiūri labai
keistai, maždaug susirenkam pinigus vienkartinius, vistiek niekas negrįš nes
visi debilai (ir čia dar skamba abba - money money mintyse) :D

Kol pas mus ateis vakarietiškas požiūris į kliento/pardavėjo sąntykius,
niekas nebepasitikės kuponais kur mokama iš anksto.. mane stebina kiekis
tokių vjarslinykų, ypač tokiuose dalykuose kur yra tikras potencialas
sulaukt pakartotinių klientų..