Tema: Re: To ManXP ir kazkam su kreivu paveikslu
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-28 23:37:57
Iki kada kuponai galioja? :D Aš susidūriau su šia bėda iš kitos pusės, tik
pats stengiausi informuot klientus padoriai.
Paskutinę 3 mėnesius galiojančių kuponų akcijos dieną ateina 60 klientų ir
atneša po 10 val. videojuostu. Pas mane klientai vaikšto tik sutartu laiku,
jokių pakeliui, tai bent tiek. Pirmiem sakau termina iki dviejų savaičių,
paskutiniem - virš mėnesio. Paklausiau visų ar nedega, tiems kam dega -
pagal situaciją pažiūrim. Irgi skambinu pats kai pabaigta ir informuoju, kad
skambučiais su klausimais proceso nepagreitins. Kitaip sakant visi
supratingai mato kame kampas.
Ką noriu pasakyt - jeigu neapipisinėja, ir nedega, pabandyt reik susižinot
terminą, o ne spaust. Kitas aišku dalykas pas tave, sėdi užsivertę darbais
ir tvirtai tiki, kad niekur tu nepasidėsi, pinigus sumokėjai, kuponus
atnešei ir dėję dešrą geria kavutę..