Tema: Re: To ManXP ir kazkam su kreivu paveikslu
Autorius: Domas J.
Data: 2012-01-30 02:00:02
ETT dokumento virsuje:
Compensation may however be refused if the technical problems stem from
events which, by their nature or origin, are not inherent in the normal
exercise of the activity of the air carrier and are beyond its actual
control.

CAA pakrapste makaule, pasigilino, pavarte dokumentus ir sako, kad tavo
atvejis yra priskirtinas prie "extraordinary circumstances". Vezejas
gedimo negalejo numatyti ar jam uzbegti uz akiu apibreztomis ir
protingomis priemonemis ar proceduromis. Kadangi gedimas nustatytas tik
pries pat skrydi, vezejas net ir dedamas visas pastangas ir naudodamas
visus savo turimus resursus negalejo ivykdyti skrydzio numatytu laiku
(plius surado pakaitini orlaivi per trumpiausia imanoma laika).

Alitalia atveju vezejas turejo galimybe ivykdyti skrydi metu jeigu butu
dejes reikiamas pastangas ir negailejes resursu (bet to nepadare).
Delfi'o straipsnio atveju CAA konstatavo, kad ypatingu aplinkybiu nebuvo
ir vezejas yra pats kaltas, kad nesusitvarke orlaivio laiku arba
nesurado pakaitinio (nors turejo galimybe ir laiko tai padaryti).

P.S. Nesakau, kad man patinka vezeju politika visus atvejus nurasyti ant
"ypatingu aplinkybiu" ir kompensacijas moketi tik po teismu sprendimu.