Tema: Re: Dėl snoro paskolų ir indėlių
Autorius: Renookas
Data: 2012-01-23 16:48:48
sorry, tikrai neteigiu kad reikia tuo dziaugtis... apskritai visa sita
situacija su snoru paliete ir mane. taip kad as cia dziaugsmo nei laselio
nematau

"Gintas"  parašė naujienų news:jfjo1a$5os$1@trimpas.omnitel.net...

Netikslus pavyzdys. TIkslus butu toks:

Tiekejas tau pateike visas dalis, tačiau del to, kad tu uz jas pazadejai
moket DAUGIAU, jis tau leido sumoket uz jas laike vieneriu metu, o ne is
karto. Tamsta sudarei tokia sutarti, nes NETUREJAI galimybiu jam sumoket is
karto. Na ir? Tiekejas bankrutavo, jo turtus  (ir tavo sutarti) paveldejo
kitas tiekejas.  Manau, kad logiska butu, kad tamsta ir toliau , moketum
tvarkingai paveldetojui taip kaip ir surasyta sutartyje-lygiomis dalimis,
iki sutarto laikotarpio pabaigos. Bet ne-paaiskejo, kad paveldetojo anstolis
atrado tavo taupykle ir nusprende is jos iskrapstyti visa likusia skola čia
ir is karto! Teigi , kad reikia tuo dziaugtis?