Tema: Re: Dėl snoro paskolų ir indėlių
Autorius: Renookas
Data: 2012-01-23 15:20:04
nors man paciam tai nera malonu, va siandien paziurejau kad laikas moketi
imokas, bet jei ziurint realaii be savo ambiciju:
tarkim turi sutarti su detaliu tiekeju. jis tau veza kiekviena menesi dalis.
ir bankrutuoja. TAi nebegali vykdyti isipareigojimu. tu ji vistiek sugebesi
priversti pagaminti tas dalis ir tiekti tau, kadangi turi sutarti ir
viskas???
reiktu dar pasidziaugti kad uzskaityma daro o ne liepia susimoketi viska kas
priklauso pagal viena sutarti ir nepasako kad sorry bet pagal ana nera is ko
tau duoti...

"Gintas"  parašė naujienų news:jfjhfo$qns$1@trimpas.omnitel.net...

O as , pvz, nesuprantu. Klientas pasieme paskola, tikedamasis , kad ja
ismokes dalimis, tarkim per metus. Logiska, kad kol mokes-jis gali su
paskolos pinigais sukti bizniukus. Uz tokia galimybe jis sumokejo savo laiku
tvarkydamas paskola, adminstravimo mokesčius. O dabar? Pyst, nusega nieko
neklause nuo saskaitos tiek, kiek tu esi skolingas? Nusega dabar, nors
ismokejimo terminas dar gana toli? Kokiu pagrindu jie keičia tavo ir banko
sutarti?