Tema: Re: Dėl snoro paskolų ir indėlių
Autorius: Gintas
Data: 2012-01-23 13:49:12
O as , pvz, nesuprantu. Klientas pasieme paskola, tikedamasis , kad ja ismokes dalimis, tarkim per metus. Logiska, kad kol mokes-jis gali su paskolos pinigais sukti bizniukus. Uz tokia galimybe jis sumokejo savo laiku tvarkydamas paskola, adminstravimo mokesčius. O dabar? Pyst, nusega nieko neklause nuo saskaitos tiek, kiek tu esi skolingas? Nusega dabar, nors ismokejimo terminas dar gana toli? Kokiu pagrindu jie keičia tavo ir banko sutarti?