Tema: Re: Patentas
Autorius: svyt
Data: 2012-01-21 22:11:55
menesine maisnos aikstele itraukdavau, 100 lt su pvm, tai 80 be pvm, dar
telefona, dar (jei imone bute- mokescius uz buta gal but galima, man taip
nebuvo nz), ineta, kaip ir visus smulkius pirkinius, per menesi susidaro
nemaza suma, o jei dar keli draugai taisydami masinas ar pirkdami
kompiuterine technika ir pan. protingumo ribose paima saskata tavo imonei,
isvis smagu. patampa kad diduma tavo islaidu buna be pvm, t.y isleidi 21
proc maziau.

--
vyt/ /