Tema: Re: Patentas
Autorius: svyt
Data: 2012-01-17 15:12:13
ar tik ne nuo 5000 o virs 100 000 priverstinai esi pvm moketojas. As
esu/buvau keliu imoniu savininkas, siuo metu dirbu geriau nei vidutiniskai
apmokama samdoma darba, kazkuria dalim man moka uz finansines konsultacijas
legaliai sumazint mokescius, ir zvenkit nezvenge apie kaladeles, bet platus
ir nestandartinis mastymas suteikia gyvenime tam tikra pranasuma, mano beda
cia, pats stebiuosi, beskubedamas rasyt, daznai ka nors supainioju,
nedarasau.

--
vyt/ /