Tema: Re: Patentas
Autorius: VNO
Data: 2012-01-13 11:11:09
daug veiksniu dabar itakoja.
pvz jei kur nors oficialia idirbi - tai moeksciia vienoki, jei ne - kitokie.

plius, kiek esu girdejes, galima imti pvz metams verslo liudijima (patenta) ir dirbti tik pirmadieniais - tai tada ir moki tik uz pirmadienius.

del mokesciu nieko nepatarsiu.
reikie sedeti vmi.lt ir ksiatyti arba vaziuoti pas juos.

vel gi tik imho, bet atrodo ten tvarka nuo geguzes vel keisis

VNO