Tema: Re: del mokejimo uz salta vandeni budo pasirinkimo
Autorius: Jan
Data: 2012-01-17 15:14:00
Hafig, pas mane Vilniaus vandenu skaitiklis prisukdavo apie 1,5 kub
vandens i menesi daugiau negu rodydavo metrologiskai patikrinti 6
poskaitikliai. Mes tik sunaudojam apie 220 kub i menesi vandens...

LB <linasbal@ekoi.lt>  Tue, 17 Jan 2012 13:33:23 +0200:

--
Написано в почтовом клиенте браузера Opera: http://www.opera.com/mail/