Tema: Re: del mokejimo uz salta vandeni budo pasirinkimo
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-01-17 09:48:39
gal kazkiek skirtinga situacija bet pas mus Kaune buvo taip - bendrijai
Kauno vandenys liepe pasirinkti varianta kaip atsiskaityti uz salta vandeni
(nes seniau viskas eidavo per bendrija - parodymai, mokesciai)
1. Kiekvienas butas sudaro sutarti su Kauno vandenim tiesiogiai, moka
abonementini mokesti+pagal suvartojima. Kiek ir kur to vandens dingsta
niekas neskaiciuoja.
2. Kauno vandenys sudaro sutarti su bendrija ir mokamas vienas abonementinis
mokestis, parodymai skaiciuojami pagal ivadini namo skaitikli, o kaip jau
ten kur prapuola tas vanduo Kauno vandenims neidomu.

pasirinktas buvo pirmas variantas...