Tema: Re: del mokejimo uz salta vandeni budo pasirinkimo
Autorius: LB
Data: 2012-01-17 13:33:33
na, kaip sako, motoroleris ne mano, bet man irgi įdomu. vandenį gali kažkas
vogti sąmoningai, ar ne? na, prilašint kibirą tulikui 2x dienoj ir t.t.
Magnetą dėt...

Bet esmė kokia? Tikiuos kas nors paviešins tą, ką kažkada skaičiau - ar čia
newsuose, ar kažkur kitur: jei turi skaitiklį, moki už tiek, kiek
sunaudojai. Kas kur nudžiovė - nebe tavo bėda. Ir bandymas priverst mokėt
pagal įvado parodymus skirtumą išdalant visiems vartotojams pažeidžia jų
teises.

Negi ne?

LB