Tema: Re: skolos grazinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-16 10:20:22
Man panasi kiauruciai buvo pasitaike. Net nesitiki, kad zmones ant tiek
tupas klaidas daro (kol pats nepadarai). Turejo vyras skolu nemazu, tai
sumane skirtis - visas turtas zmonai, o jam tik paskola banke lieka. Dar kad
butu rimciau susirado trecia asmeni, is kurio pasiskolino nemaza suma ir
atsieit be zmonos zinios ir ne seimos poreikiams. Ir ji aisku itrauke i
kreditoriu eile - kad kai prieis isieskojimas didzioji dalis skolos butu
"ismokama" savam zmogui. Tik advokatas nedurnas  ir pastabus musu pasitaike,
nes buvom itraukti treciaja salimi, kaip kreditoriai. Zmona dirba Registru
centre - rajono centre. O fiktyvaus kreditoriaus vardas ir pavarde nu vat
kaip tycia - ant israso apie turima nekilnojama turta, kaip rengusio asmens.
Nu tai ir isaiskejo - moteriske, kuri "paskolino" vyrui sesiazenkle suma jau
virs desimt metu su jo zmona sedi viename kabinete. Taciau savo kambariokei
apie paskolinta jos vyrui suma nei karto neuzsinime ir zmona apie tai nieko
nezinojo. Turbut nereikia aiskinti, kaip tokias santabarbaras ivertino
teisejas.

"pjezo"  wrote in message news:jf0lmd$v68$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai jei viskas pries pat isieskojima tada gal ir pavyktu prikirpti.

bet jei tik skirybos (tarkim visa kita padaryta pries keleta metu, dar iki
paskolos kuria darbar bando isieskoti paemimo)- tai bugna i rankas tam kuris
irodines nusikalstama veika.
cia nebent sutuoktiniai kiauri per abu galus ir patys prisipazins.