Tema: Re: skolos grazinimas
Autorius: VNO
Data: 2012-01-13 14:50:32
VMI bbd :)

nebent organizuoti paieska, aasti jo kontaktus, po to "juodai" uzsakyti baldu ir taip pagauti :D
bet tainegrazins man skolos, nebent ji pasodinti ir priverstinai idarbinti :)

turiu tokius 3-4 kadrus :)

pliuas tik toks, kad Lietuvoje jie liksskolingi man iki gyvenimo pabaigos, o jei bus kokie vaikai ir prisiims palikima,tai ir manoskola irgi :DDDD

VNO