Tema: Re: Isejimas is daro
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-01-13 18:41:05
Taip - jei paduosi atostogu metu, 14 dienu skaiciuosis ir ju metu.

Del to ka gali padaryti... Teoriskai - prisiteisti nuostolius uz tavo
pravaikstas. Praktiskai - nuo pareigu priklauso.

"Killjoy"  wrote in message news:jeplj5$r98$1@trimpas.omnitel.net...

Man dar atostogu liko 20 dienu. Tiesa tai tikslines atostogos. Ar galiu
jiems dabar pranesti ir po atostogu mane atleis?
Kaip suprasti zodi neisleis??? Juk ne vergijos laikais gyvenam.
Atsiskaitau, tai yra atiduodu kas imones ir pasakau, kad ryt jau
nebeateisiu, kas tada, vat kur klausimas?