Tema: Re: Parkavimas
Autorius: VNO
Data: 2012-01-03 14:39:09
> Skiriasi tuo, kad su UAB'u pas tave sutartiniai santykiai pagal CK, o su
> valstybe jau viskas vyksta pagal ATPK. O kaip tai padaryti - tai jau ne

su bet kokia valstybine imone? Siuo atveju SĮ irgi?

> kliento galvos skausmas. Jei tokio susitarimo rastu nera - reiskia vienpuse
> aiskteles savininko nuomone negalioja. Ash irgi galiu nustatyti, kad uz
> stovejima mano kieme bauda 100 Lt,bet kol neturiu rastisko tavo sutikimo,
> issireikalauti man ish taves nelabai ka gausis.

sis tavo pvz man ne itin lgiskai skamba.
nes jei as tavo kieme statysiu masina, kur yra zenklas ir ispejimas rastu, tai negi to nepakanka?
ar bilieto pirkimas nebutu sutarties sudarymas siuo atveju?

aisku jei toks istatymas yra, tai nepasokinesi...

VNO