Tema: Re: Parkavimas
Autorius: VNO
Data: 2012-01-02 14:30:33
"Gintas" <netikrass@adresas.lt> wrote in message news:jds6h8$7os$1@trimpas.omnitel.net...
> Skolos isieskojimo mokesti butu sunku pagristi, jeigu paveleves grizti, o jie tau juo sega 50lt. Na, vedu prie to, kad tarsi dar jie nieko papildomai nebus nuveike, o 50lt jau prasys (kiek supratau) Iskilti pagristas klausimas: uz ka? Jeigu tai netesybos-reikia rasto. Jeigu tai bauda-reikia mento, jeigu tai papildomas mokestis-tai kur jie papildomai isleido del manes? Per mano paveluotassusimoket 20 min? Juk net kontrolieriaus tuo metu gali nesimatyt niekur aplinkui :)

nu bet OMG :D
tu galvoji DEL TAVES jie ten veikia?

as isivaizduoju is reikala paprastai - dirba tam tikras zmoniu papildoma darba: israso kvitukus, tikrina laika, siuncia laiskus.
ne visa aisku darbo diena, bet to papildomo darbo yra. Ir tu zmoniu nesamdysi vienai valandai.
Reiksia dalis etato turi buti uzimta. Is to Sodros ir kiti mokesciai.

Tai kiek tu isivaizduoji reikia moketi uz tai, kad vartotojas naudojasi tavo zeme ir nemoka?
10 Lt? O gal butu Jezumi ir Marija ir dovanoti?

VNO