Tema: Re: Parkavimas
Autorius: Nitro
Data: 2012-01-02 20:26:18
newsuose L.P. nebloga analogija su pranesimo skaitymo mokesciu isvede -
nustatai gauto pranesimo skaitymo mokesti 50lt ir sudengi reikalavimus. visi
patenkinti :)

"Cube"  wrote in message news:jdsfs0$mrf$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.01.02 12:10, KEdas wrote:
> Advokato padėjėjas pamiršo paminėti, kad teismo išlaidas turėtų apmokėti
> pralaimėjusioji šalis. Kiek man žinoma, kol kas teismuose pralaimėję yra
> tik tie, kas nesusimokėjo, o ne P-parkas.

Na, advokato komentaras tai tik diplomatiškas pasakymas, kad tos baudos
- tiesiog žmonių durninimas ir nieko teisme nelaimės, su kuo ir aš
pilnai sutinku. Jei turi kažkokių sprendimų - įmesk.