Tema: Re: Odontologu rumai ?
Autorius: Fred
Data: 2011-12-31 00:32:27
    Nu tai taip suprantu, priklausyti nebutina, gali nepriklausyti, o kad licencijos jiems nepriklausant netesia - cia jau kitas klausimas :)
    Man tas dalykas irgi labai nepatinka, ne tu 200 litu gaila asmeniskai, bet gaila, kad per 2000 stomatologu susirenkama jau 400 tukstanciu i metus, ir jie nuseda biurokratu kisenese. Na ir naudos asmeniskai man is rumu situ kol kas jokios.